Hide and seek.

Order av åström att blogga. Menja, jag har som inget vettigt att skriva. SKA göra en ny design snart. ( & ja sebbe, då ska jag byta textstil också;) ) ändrade ju endast headern sist eftersom jag inte hade några bra idéer om hur jag skulle ändra resten. hoppas det bubblar upp några fantasifulla tankar inom en snar framtid. Förövrigt bär det i helgenav till Arvidsjaur för träningsläger. Vet ingenting alls om någonting men vi ska få information på tränningen så det löser sig. Jag tror jag peppar. jo det gör jag. känns bara som att det kommer bli drygt att ha teori (?) men vi lär ju ska få spela en del också. Men hey. nu börjar ju snart träningen och jag vill inte komma försent. som jag alltid annars gör ---
CIAOOOPUSS.


och var har du gått och gömt dig?

Kommentarer
Postat av: jeppehooo

det är på tiden att du ändrar stil det är sjukt dryg text du har alltså :P och jääteljusgrått så man blir typ förvirrad ;)

2008-09-04 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0