I can make, i can really make it hehehehhee

Det blev ingen springtur. Kanske förstod jag det. men det var faktiskt Lollos fel. Litegrann iallafall=$ Det blev att fika med henne på kåffein. Typ hur mysigt som helst, satt bara där och smaskade på lite fika och drack latte som faktiskt var gott(?) i nästan fyra timmar. Man hinner prata om en hel del hihihi. Du får mig att må bra hjärtat:) Just nu sitter jag och försöker hålla mig från att sno utav mammas godis. Det är nämligen så att annaenmark ska ha GODISLÖFTE. Med start idag. Fråga mig inte varför. Eller jo. Gör det. Då kanske jag förstår att det är en dum idé, men va man ska alltid pröva något nytt. Sist jag bestämde mig för att ha godislöfte var på nyårs 1999 eller så. Då höll jag det från tolvslaget tills klockan slog ett. Så godisberoende är jag, och har alltid varit. Men nya tag nu.


BYEBYE till det bästa i världen.......


Kommentarer
Postat av: berka

jag var också på koffein idag och jag har också godislöfte :O hänger inte det ihop kanske? ;)

2008-09-15 @ 22:03:13
Postat av: berka

jag var också på koffein idag och jag har också godislöfte :O hänger inte det ihop kanske? ;)

2008-09-15 @ 22:03:48
Postat av: Anonym

haha jag har också snott från mammas godis ;) / jeppeho

2008-09-15 @ 22:08:12
Postat av: Jeppeho

haha jag har också snott från mammas godis ;)

2008-09-15 @ 22:08:54
Postat av: taj-boxer

inte för att det står nått om det här i din blogg men jag kaxxar som fan med ludde på apa och han tror att han äger mej då han tar in pumpum som backup men jag har svart bälte i karate typ... så jag spöar vem jag vill! ;) jag vet att du vill ha mej :*

2008-09-15 @ 22:10:10
Postat av: Berka

du jag känner ludde han har fett med cash och har en massa jävla kontakter så Taj-boxer, vem du nu än är ? om jag var du skulle jag lägga ner det där.

2008-09-15 @ 22:12:29
Postat av: Berka

för det andra rör du anna så DÖDAR JAG DEJ! hon är min och ingen ANNA NS! förstår du hahah du vet ANNA NS aså menade ju annans men det blev ju som ANNA hahaha men iaf kaxxa inte jag nitar dej taj boxer

2008-09-15 @ 22:13:53
Postat av: moa-stina

jag vet kåffein är bäst :) jag och emma brukar sitta där minst 4 timmar i streck varje gång =)

2008-09-15 @ 22:35:19
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ronnie

kåffein är det enda stället man går på ;) Ifs mer för att mina några av mina kompisar känner ägaren :p

2008-09-15 @ 22:47:38
Postat av: Lollo

Det var asmysigt att bara prata med dig hjärtat, du är bäst, nu&alltid:)

Lycka till med godislöftet, det lär du behöva ;)

2008-09-15 @ 22:58:37
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det var asmysigt att bara prata med dig hjärtat, du är bäst, nu&alltid:)

Lycka till med godislöftet, det lär du behöva ;)

2008-09-15 @ 22:58:37
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0