I'm in need for it.

Imorgon slutar jag elva. Först ska jag på edda och ta några simtag med amanda sedan ska jag hem en snabb sväng för att sedan möta isabelle på staden. Simmning ska ju iallafall vara bra träning(?) och jag tänkte att det kunde behövas. har lovat sebbe att följa med han och simma nångång också men känner mig på tok för usel på att simma för han. haha typ elitsimmaren. så jag tror jag håller mig till mitt och amandas lugna tempo ett tag. Engelskaböckerna har som varit framme hela kvällen men vet inte om jag riktigt lyckats öppna dom ordentligt. Det får gå som det går på provet. Lika bra.


Sedan har jag min cykel hos lollo. panik. skulle ju velat ha den imorgon. hm. men på onsdag måste jag ha den, så det kanske får bli att jag hämtar den imorgon. löser sig säkert på något sätt eller vis hehe. GOdnatter everybody.

Kommentarer
Postat av: B

provet var inte så svårt som jag trodde :P kan bli ett g iallafall ;) lycka till med simningen också :)

2008-09-30 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0