Keep it tight.

Träningen gick bara fint. Min bella kom på besök. Oj. vad jag saknar att ha henne på träningarna. Alla blickar och grimaser säger jag bara. Fast annars har vi som kvar vårt vanliga lag. trivs toppen. Trivs däremot INTE toppen med att broarna ska springas imorgon. På tid. Suck. Nu har jag ätit en bulle och allmänt glassa framför idol. Nu ska jag forstätta slappa. Framför Maria Wern. Något nytt program på fyran tror jag(?) Hursomhelst ska ta och kika in det. Kriminalserie eller liknande.


Kommentarer
Postat av: moa-stina

ta mig tillbaka diiit (A)(bilden)

2008-09-17 @ 10:59:16
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Berka

hej anna =) jag kan komma och möta dej när vi springer broarna :)? jag sjussar dej på moppe då hinner vi kanske gå på wayens ett tag :)? å ba snacka å mysa lite

2008-09-17 @ 11:10:53
Postat av: Looooket

nej serru det går inte anna ska te göteborg! anna du ska in hit sitta backstage röka lite cigarr med mej :) hoppas du vinner en fin volvo s70! så du slipper din pappas gamla saab eller om du är extra snäll kan jag nog dra fram miljonvinsten;) men säg för fan inget till Kronér!!! ;)

2008-09-17 @ 11:14:47
Postat av: Niklas Lindblom du vet HammarN

hej anna :) jag hoppas verkligen inte att du är tight för då blir det väldigt jobbigt för mej :S tänkte om du har lust å hammra lite med mej ikv ;)????

2008-09-17 @ 11:19:31
Postat av: bazzze

vad äre för sjuk jävel som skriver?

2008-09-17 @ 11:27:49
Postat av: Therese

vad äre för sjuk jävel som skriver?

2008-09-17 @ 14:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0