Let me just fall asleep.

GODERMORGON.
Känner mig pigg och allert....................not
men jag hade kunnat sova längre så jag får som skylla mig själv att jag stiger upp såhär tidigt. Har nämligen sovmorron till tolv. Men jag måste hinna göra engelskan innan så jag tänkte stiga upp i tid. och det här är ju minst sagt i tid. Fast det blir skönt att slippa stressa. Förresten är det någon som är sugen på subwaymacka idag? Come on. Det är en för två eller hur man säger. Jag måste bara dit. Får se omk jag hittar någoon som vill dela med mig =$

Det var någon anonym som frågade var jag jobbade och jag jobbar som ungdomsledare i klättring. Jag har en grupp på åtta barn som jag försöker lära klättra åde. Riktigt roligt jobb om jag ska vara helt ärlig. förr var jag ledare tillsammans med pappa. Det var för kanske två år sedan(?) men nu har jag och elin en kurs tillsammans. Det kommer bli toppen.


Pigghet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0