Stop right here, thank you very much.





MUMS igår bröt jag mitt godislöfte. hihi det ger inget att ha det. tänkte som att jag skulle slippa mitt sötsug bara sådär om jag slutade, men det var då minsann tvärtemot inverkan. Så nu blir det godis, iallafall på helgerna. Alltså jag tänkte på en grej. Att om jag har såhär <-----------------------------------------------------> svårt att sluta med godis hur svårt måste det då vara att sluta röka och snusa, och typ sluta knarka? För egentligen så är det ju inget som är beroende i godis, inte som nikotin eller vad det nu är i knark. Hjälp. skulle aldrig klara av det.............

Hursomhelst så såg jag och camilla Patrick 1,5 igår. Den handlade om två bögar som ville adoptera en bebis och sen råkade det bli fel i ansökan så dom fick en Patrick på 15 år som var ligist. HEHE den var superkul. Man började som bubbla av skratt. Nej den var sevärd hörrni! Före det gick vi runt på staden, först gick jag själv och kände mig ensamast i världen, men jag träffade några söta prickar jag hängde med tills camilla dök upp. Sökte som inget speciellt på stan, utom skor, men det kommer jag aldrig finna. har som redan bestämt hur dom ska se ut hihi.

Men nu ska jag ta tag i frukosten. Sedan ska jag en snabbsväng till stan och köpa något till min farmor som har fyllt 80=$ Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0