Someone is watching over me.

Hihi kollade bloggvärde. Den här bloggen är värd 3610 kronor. Jag är ju som storbloggaren ; ) Har linserna i ögonen och aj. dom skaver. Carina sa att det kunde bli så i början men usch. känns som jag trvis bättre som blind=$ Ska dock försöka ha dom nu ett tag så att jag vänjer mig. Har varit duktig nu och städat mitt rum. som förövrigt mer eller mindre såg ut som ett bombnedslag. Fixat och klart nu iallafall. Känner också peppen till ikväll. skulle gärna fara till Klas fördelsedagsfest men det ska samtidigt bli kul att festa tillsammans med barndomsvännen. Hihi bus.


Kommentarer
Postat av: lol

haha storbloggare haar minst 200 000 kr i bloggvärde...

2008-09-27 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0