Who can stop me when I'm roling?


Karriären-


Trallalalalala. undrar om jag kanske ska ställa upp i idol? eller så inte. Jag förstår verkligen inte varför man gör det. okej en grej om man är bra på att sjunga, men annars KATASTROF. Hängde som en liten utebliven tönt på isabelles träning ( blev ingen match ) och fick mig en del skrattanfall eftersom jag försa mig hela tiden. Jag hade som glömt bort att det var idol ikväll men isabelles goaglada mamma hade spelat in det. jag och isabelle var pinsamt dåliga på att gissa vilka som skulle gå vidare. När någon tydligen sjöng förjävligt diggade vi med och när det var toppen satt vi och gjorde grimaser(?) Hursomhelst kom en snygging som var bra på att sjunga med. Huvudsaken. Och en annan huvudsak är juryn. Trodde det skulle bli tråkigt med ny jury åde, inte kistchi & co, men hey dom nya verkar faktiskt lika grymma heheheheheh.  blir nog att ställa upp så jag får träffa gänget. Ska börja dra mig mot sängen tror jag minsann. börjar kännas i ögonen att jag vaknade halv sju. har dock sovmorron till tolv imorrn så då kan jag sova en aning längre, godnatter iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0