Witch way is the right one?



Hejsanhoppsan. Idag har jag hunnit vara på skolan, engelska>kakplan i två timmar>spanska. Inte allt för tung dag men rätt drygt med två timmars hål när man inte gör någonting förutom äter ett äpple(?) men det var minsann ett gott och hårt äpple inget äckligt mjöligt. om ni fattar vad jag menar ;)? Hur som helst så kom jag just hem från stina. eller moa-stina. jag vte inte riktigt vad jag ska kalla dig längre baby. men iallafall så har jag glott in i ett ansiktssolarium där, och även på top model hihi. Det var mys. Före det hängde vi på atorp huhu så coola. nej vi hade träning. Gick faktiskt helt okej och jag och stina har taktiken. Kommer vara bäst på paltcupen HEHEHE not. Riktigt gulligt namn på en cup också erkänn, paltcupen RÅBALL. Äger rum i umeåstad nästa helge iallafall. peppar sönder:)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

haha världens fulaste min av mig ;)

aja, SKITFIN header gumman =)

2008-09-26 @ 14:21:39
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0