JAG HÅLLER ÖGONEN UPPE.

Sitter här med ett lite för fräkningt och rödbränt ansikte. Lite för trötta ben och lite för uttorkade ögon. Dagen har varit härligare än härligast. När liften öppnade stod jag och Stina på plats. Redan då började solen lysa och lyser fortfarande. Dessutom var det lite kallare idag vilket är ett stort plus för att backen då inte blir sådär klumpig och såsig som igår. Den blev det i slutet av dagen ändå men annars så! Nu när vi har kommit in till hotellet blev det samma visa som igår. Stina tar en powernap och jag drar mig hit till datorn. När Stina vaknar och jag drar mig härifrån blir det badtunna ! Hur skönt som helst faktiskt och efter det drar vi oss mot finrestaurangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0