NÄR PLIKTEN KALLAR.



Nu passar solen på att skina för fulla muggar. Typiskt. Men dagen har varit skön och kinderna hetter faktiskt! Jag älskar att åka i Hemavan, blir inte bara upp-ner-upp-ner utan istället uuupp-neeer. HAHA fint beskrivet erkänn ; )? Det är dock lite för varmt, snön är lite blöt vilket gör att snabbhet inte finns på listan. Känns förövrigt helkonstigt att sitta vid datorn nu, när jag är i fjällen, men tydligen har tekniken nått även hit ; ) Stina den bruttan ligger och sover hon. Funderade på att själv ta en liten powernap men jag åt lite för mycket godis och blev lite för pigg. Nu börjar dock blodsockret sjunka och den skööööna (INTE) hotellsängen kallar.
Puss Anna



Isabelle här en snabbis
jag saknar anna
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0