STINA LINDSTRÖM ARREBARRE



Grattis Pärlan!
Nu äntligen är du 18 år och får springa på krogen, dricka för allt du är värd, köpa cigg i vilken kiosk som helst och behöver inte föräldrarnas underskrift på någonting! Så hej och hå, då har du gått och blivit vuxen nu helt plötsligt! Men för mig kommer du alltid vara samma lilla Stina. Som hatar att bli kallad Moa-Stina, som älskar att rita och måla, som äter all mat och inte säger nej till godis, som inte vet vad ordet  'hata' betyder och som är min bästa vän.
Jag vet att du och jag alltid kommer hålla ihop, det har vi gjort hittills och vad skulle kunna skilja oss åt? Vi är som kiss och bajs, som salt och peppar, som handsken på en hand och fiskar i vattnet ! Du är en stjärna Stina och jag är så frunktansvärt glad att vi, någonstans mellan alla tjafs i mellanstadiet, hittade varandra.
Både du och jag har alltid tyckt att en födelsedag ska firas och att du fick fira din 18årsdag på Gröna Lund bland alla vilda karuseller vet jag att du älskar, men i helgen ska du firas här hemma av mig och många andra så att du sent ska glömma det!
Jag älskar dig min storskit (storskitar luktar mycket värre!)♥

Kommentarer
Postat av: Din Stina

Tack för alla dessa fina ord! Jag vet att de är sanna och du vet att jag håller dig precis lika nära mitt hjärta som jag gör nära ditt. Du är bland det finaste jag har i livet och jag är glad att vi har gått igenom så mycket tillsammans.

Jag älskar dig så otroligt lillskit!

2009-08-25 @ 20:50:09
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0