MAN SKA KÄMPA, MAN SKA VÄGRA GE SIG, MAN SKA VILJA VÅGA OCH FÖRSÖKA.

 
Den här dagen började underbart
, efter att inte ha hört av Emil på nån dag skrev jag med han på msn och mitt humör bara vände, stack rakt upp och det har hållt sig hela denna fredag! Skolan gick bara fruktansvärt lätt (till och med matten var rolig?) och allt kändes bara kanon! Vinden blåser åt olika håll varje dag, idag har jag haft medvind!

Att det sen var party ikväll var bara toppen det med, men jag vet inte hur party det egentligen blev för mig som mest väntade på att jag skulle måsta fara hem.........jag gillar att inte var 18. Men det var helt okej ändå och när regnet öser ner känns det ganska skönt att inte vara på matfesten utan hemma nedkrypt i sängen. Ett stort tack till isabelle min friend måste jag också ge eftersom vår hjärna alltid går i samma banor och hon är allmänt king.

 

jag vet inte hur du gör det knasboll, men du gör mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0