DET ÄR GLÄDJE I LUFTEN - GLÄDJE!

Kvällen har spenderats först hos Amanda med henne och Tina - det blev en kväll lika med tjejsnack i mängder, en sväng förbi karratåget och planer för UTLANDSRESA ! Utlandet om sisådär 3 veckor dåååå!? Inget bokat - men det blir någonting det blir det! Sedan körde vi vidare till Jesper där vi umgicks med honom, Thomas, Ludde och Anton och såg film (som var KANON) och bara var. 

IMORGON väntar Piteå Havsbad Hotellet med Emil och jag kan knappt bärga mig !



Igår på kvällen:


dom två brudarna som gjorde min kväll^
















Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Jag hade riktigt kul! :D

2009-08-02 @ 03:52:00
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0