DE GÄLLER ATT TA VARA PÅ TIDEN

Hemma för första gången på läänge, känns det som åtminstone. Allt är bara i full gång hela tiden, ingen tid för mig själv egentligen, men det är precis så som jag trivs minsann. Bara få känna att jag lever, att jag får njuta av det sista av sommaren och att få bäst! Så mår jag när planerna kryper upp på varandra så jag knappt hinner med att tänka. Kan det inte få vara såhär jämt bara?

Pite Havsbad var underbart, jag kan som inte berätta varför eller hur, men det var då en av det bästa dagarna i mitt liv. Pojken min är bara jättebäst det är en sak är säker, fler dagar som denna och jag skulle bli på tok för lycklig för världen tror jag! Det blev stranden i solen, äventyrbadet och tävlingar så det small om det, hotellrumsmys, överspännande film, balkongen högst upp och ännu mer mys!





♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0