VÄRLDEN ÄR BRA LITE IBLAND

Viktor har fått min post i sin brevlåda och vi bor flera km från varandra?
Mycket märkligt - liten värld!



Annars så var gårdagen bara finemang, som sagt !
Dagen bestod av lite det ena och det andra - allt från regna till solsken!
Kvällen bestod av mycket mer än så och jag är kalasnöjd måste jag säga, först var vi i en lägenhet hos en av Antons (min-lilla-datorfixare och stinas pojke) kompisar. Därifrån blev vi dock utslängda av polisen pga av lite för hög ljudnivå. Då styrde vi vår kos mot Isabelles kusiner och tillbringade resten av kvällen där, enbart trevliga människor och enbart trevligheter ! LYCKAT !






bilder från kvällen kommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0