EN LITEN BIT AV 2009.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ABSOLUT!
Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg ett enda av mina tiotals nyårslöften, så förmodligen har jag inte hållt (spec. inte om det innehöll något med nyttighet och träning.....) nått av dom.
Dog någon som stod dig nära? Moffe och Emils två hundar♥ 
Vilka länder besökte du? FÖRSTA året på lääänge som jag inte varit utomlands, endast Finland har fått besök!
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? UTLANDET
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 jan (snart ett år baby♥)
Största misstaget? Att jag inte tog mitt pick och pack till Peace & Love
Har du varit sjuk eller skadat dig? SVINIS drabbade mig där en vecka under hösten.
Bästa köpet? Av mina föräldrar till mig? Min käraste Compac (laptop)
Vad spenderade du mest pengar på? MAT i alla former och färger. Dricka och kanske några onödig plagg också!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Många och mycket har gjort mig galet glad i år!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla partylåtar som spelats om på REPEAT.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Varit högre berg än någonsin tidigare med en jag-vill-alltid-leva-såhär-känsla men också djupare dalar.
Vad önskar du att du gjort mer? Farit iväg på impuls/roadtrippar oftare!
Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat så mycket pengar på godis/mat/chips
Hur tillbringar du julen? Med släkt från söder, familjen + farmor
Blev du kär i år? Jag blev kär dagarna innan 2009 och är fortfarande lika kär♥
Favoritprogram på TV? TV har inte varit riktigt min grej i år, men typ paradise?
Bästa boken du läste i år? Allt jag kan säga är att jag läst på tooook för lite böcker...
Största musikaliska upptäckten? öhm.......
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var ett tag sedan...men jag fick säkerligen något jag önskade!
Något du önskade dig men inte fick? Det kan nog hända, men inget som stod högst upp på listan!
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Exakt födelsedagen kommer jag inte ihåg, men firades på helgen med överraskningsparty!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Är tamefan riktigt nöjd över året men det är klart att det finns saker man skulle velat göra....typ utomlands eller farit till P&L
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Olika från årstid till årstid, vecka till vecka, dag till dag typ....men mycket svart och galet mycket smycken har väl hela året bestått av.
Vad fick dig att må bra? Alla vänner, pojken min, familjen och så vidare.
Vilken kändis var du mest sugen på? Nu i slutet av året måste jag säga Michael Scofield (Wentworth Miller) i Prision break MUMS
Den bästa nya personen du träffade? Tänkte skriva Emil, men han träffade jag ju innan 2009. Så, jag  vet faktiskt inte riktigt!
Vem saknade du? Personer man inte längre umgås med!
Är du nöjd över 2009? Jag är RIKTIG NÖJD!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0