EN HEEEELT OKEJ MÅNDAG.

Hela dagen har spenderats med familjen plus Cilla, Micke och Alvi som är här för julfirande och nu är julkänslan minsann uppe i taket mina vänner! Stina tog sig hit trots snöstorm och drack glögg, klädde granen och busade ute i snön med oss. Jag och Stina har nog båda dessutom fått varsin mindre hjärtattack för att våra planer framöver är så fantastiskt BÄST. Ett minus är dock att jag mitt i allt snöpulande/madrassåkande/busande i snön stukade (eller var det vrickade, kommer aldrig ihåg skillanden......) foten så nu är den stor som en tennisboll.




Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

KANONERS!!!

Stackars foten :(

2009-12-22 @ 18:15:07
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0