I will always be your soilder.

Det blev en hel del på stan och mitt humör är på topp :-)
Jag köpte:

• Jeanstights
• Svart stickad tröja
• Vit tunn tröja
• Gråblå tröja
• Tygskor
• Bh och trosor
• Underställ
• Hörlurar
• Concealer

Så mitt studiebidrag är så gott som slut. Men jag klagar då inte, nu är det lite nytt i garderoben ju! Hörlurarna jag köpte är sinnes bra, trillar inte ut ur öronen hela tiden som mina gamla ;-) Ska ta och slå en pling till isabelle nu och höra hur det blir ikväll :-) Det blir troligtvis jag, emil, isabelle och petter hemma hos mig. Egentligen tänkte vi åka bob och madrass, grilla och så i vitbergsbacken, men vädret ute är väl inte så värst lockande.
Pusspusspuss.


snittsiga ;-)


Kommentarer
Postat av: HAHAH

OVÄNTAT ATT PETTER HAR EN CIGG I HANDEN!

2009-02-11 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0