I'm so glad I still have you guys around.


Allt annat än sexig bild på mig......

Nu taggar jag Lollos stuga iallafall! Det blir vi tre^ och massa gottegott ;-) Det blir mjukiskläder för heeeeela slanten och skoter lär det bli en hel del. Kommer bli himla kul det här och mysigt. Systemkameran är nedpackad också så en stor hög med bilder kommer på söndag :-) Jag kommer sakna Emil sådär supermycket också. Inte för att det kanske är så länge jag ska vara där men ändå. Blir nog ett och annat telefonsamtal till snyggingen anar jag :-) Jag har också kommit på att jag inte äger någonting som kan liknas vid skoterkläder. Har bara massa tunna snowboardjackor och gympaskor. Hur ska detta gå? Får se om jag överlever eller förvandlas till istappe ;-)

Svenskan har jag kommit igång med också. Hela Sverige jublar ! Vet inte om jag känner mig så nöjd med det jag klottrat ner men fan tionde gången gillt nu, orkar som inte skriva om allt ännu en gång.
Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0