Out of the light like a star.







Det är så typiskt. När man har sovmorgon och får sova hur länge man vill vaknar man tidigt och är piggare än en lärka. Så är det iallafall för mig. Idag vaknade jag klockan åtta och kunde omöjligen somna om. Men det var rätt härligt ändå, jag fick ju iallafall vakna av mig själv och inte av en eländig väckarklocka. Plus att jag hade hela morgonen på mig att skriva uppsatsen (som är klar nu OHHH) och en liten promenad (bilder ovan) hann jag med innan lunch. Otroligt underbart väder idag. OM jag vill till backen nu säger jag bara. Förövrigt älskar jag att vara ledig !  
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Rikitigt fin blogg du har! :)

och förresten en sak till, om du vill får du gärna rösta på mig som ”månadens blogg” (står mer om det i min blogg), jag länkar alla som har röstat på mig men då ska man också prenumerera på min blogg, så lägg gärna till mig där också!!

ha det super!

2009-02-25 @ 20:06:53
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0