Time for us to drive.

Det var riktigt roligt igår! Blev massor med mat och inte bara massor utan GOD mat också. Kött, potatisgratäng, beasås och sallad. Bearniessåsen på Tatung är den godaste någonsin heltklart! I present fick jag godis och sedan hade brudarna slagit ihop pengarna och köpt en duschkit från thebodyshop. Hur lyxigt? När vi ätit klart blev det en liten raggarunda HAHA alltsåja ;-) Tina har körkort nu så vi lyssnade på musik, sjöng med och körde några varv i stan. Bara för coola ;-)

När jag kom hem till Emil gjorde vi bananasplit. Sinnes gott och vi gjorde inte en liten sats heller, minst sagt smalt! Ett morden i midsummer såg vi också och bara myste på :-)

Idag på skolan hade några klistrat upp rosa hjärtalappar på alla skåp och skrivit gulliga kommentarer som "du är fin", "du är underbar", "hoppas du har en bra dag" och så vidare på dom. När jag kommer till mitt skåp ser jag att det står "jobba på din vikt" på min lapp HAHAHA TACK ;-);-);-);-) Fast det var en viss person som hade skrivit om lappen......haha alltså herre ;-)

NU middag (haha det här med att jobba på vikten går inte så bra kanske ;-)?)


Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0