Take me to the candyshop.




Gårkvällen bestod ungefär av godis ;-) Två kilo köpte vi minst, en chipspåse på det och fanta. Smalheten. Men det var riktigt trevligt igår, som sagt så var det jag, emil, isabelle och petter. Vi såg två filmer, spelade "med vilda gester", snackade och halvsov  :-) Som ni förstår blev det alltså inget pulkåkande, typiskt, jag tror det hade blivit roligt ! Men det får bli en annan gång när snön inte öser ner. Det har varit mer eller mindre snöstorm i tre, fyra dagar snart (?)

Idag har det varit en slödag med emil. Jag vakande med ont i magen och mådde illa som tusiken. Det gick över så småningom, ingen magsjuka eller nått PJHU! Vi såg "what a gril wants" och hockey. Hockey är bättre än vad man tror. Eller bättre än jag tror iallafall. Ganska spännande ;-) Efter middagen for vi och gymmade, inte så länge men lite duktig känner jag mig. Nu blir det kvällsfika.
Pusspusspuss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0