She takes it to the limits.

Högst växeln hela dagen. Inte en liten paus. Började klockan halv nio imorse och gick till fyra. Inte ens ett lite hål, fullproppat med jobbiga lektioner som tar död på mig. Efter skolan var jag och Amanda tvugna att stanna drygt en timme. Vi har nämligen engelska redovisning imorgon och smarta som vi är har vi pladdrat bort lektionerna och var tvugna och göra ett sista ryck. Vi var ruggigt effektiva i början. Faktiskt. I slutet när vi skulle öva på redovisning däremot blev vi mest bara galet överdrivna och vaktmästaren tycket minst sagt att vi var underliga  ;-)

När vi var klara (?) så gick vi in mot staden. Jag gick direkt mot Frasse för att köpa present till Mamma. Hon fyller år imorgon och det blir persentkort på Frasses på födelsedagen. Ni som känner henne förstår att det är den perfekta presenten ;-) Köpte även en hamburgare till mig som jag snabb åt i bilen påväg till islandan och jobbet. Ungarna var riktigt busiga idag. Hehehe ganska roligt faktiskt, då får jag busa av mig lite ;-) Sedan tränade jag en timme där uppe också.

Engelskaboken ligger lömskt och tittar på mig. Vi har så grymt mycket i engelska hela tiden. Vår lärare tror att vi inte gör annat, utan helst av allt vill sitta och plugga engelskaglosor, läsa engelskaböcker, träna eneglska redovisningar och skriva vykort på engelska. Hur som helst. Engelskan vinner, so english it is.


I brist på nya spännande bilder slänger jag in en bild från Köpenhamn i sommar.
Åh jag vill helst av allt bara ha sommar NU. Iallafall vårväder tack?


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

blir perfa för din mami ;)

2009-02-17 @ 00:01:00
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Nils

Jag trodde aldrig att jag skulle komma med på bild på din blogg :P

2009-02-19 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0