The world is gonna rule me.

Isabelle kom hit vid tiotiden nångång. Genast började vi busa på, precis som vanligt :-) Vi skrattade, tog bilder, babblade,  drack bubbeldryck, käkade godis och sisådär. När klockan var där kring halv tolv var vi båda helt slut. Halv tolv. Nej herremin. Alldeless för tidigt för att sova för våran del. Men en liten powernap tänkte vi ta. Visstvisst. Sex timmar senare vaknar vi upp... HAHA lite smått lång powernap det där. Så vid femtiden klev vi upp och jag duschade sedan läste vi lite cosmo och sedan tuppade jag av igen medan isabelle såg "tio orsaker att hata dig". Inte så mycket vaken tid direkt men det var härligt att umgås med bruden och det var minsann roligt så länge det varade ;-)

Imorse när jag vakande var jag  lite småförvirrad:
 -  Var är barnet ? Hallå, var är det ?
Haha jag hade drömt att jag och isabelle hade ett barn mellan oss i sängen och när barnet var borta på morgon trodde jag att vi klämt ihjäl det eller kastat det ur sängen. Panik ;-)





Idag hade jag två lektioner. Började halv elva och slutade tjugo över tolv. Hur skönt? Nu ska jag börja packa saker till Lollos stuga och skriva lite på svenska uppsatsen!
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

Bästa vän !

2009-02-23 @ 10:42:37
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0