Just like when we were free.

Jag har tränade på gym igår hehehe. Det ni. Kände mig ganska löjlig och okunnig, men Emil försökte hjälpa mig iallafall. Blev att springa lite och ja lite sånt där man gör på gym, massa olika maskiner och grejer. Ganska bra träning tror jag iallafall :-) Efter vi hade gymmat så blev det frassemat. Plus-minus-noll ni vet ;-)

Och idag har vi inte haft någon skola. Jag och Emil pallrade oss knappt upp ur sängen på hela dagen ;-) Glott på one tree hill har vi däremot gjort. Och wild child har vi också sett :-) Hur skön dag? Egentligen skulle vi alltså gått i skola, hujedamig.

Ikväll tänkte jag festa med Lollo och Isa-klara men jag kände inte riktigt peppen. Blir att träffa Lollo någongång i veckan istället och bara ha en hemmakväll med familjen tonight :-) Det känns som att det är söndag idag tycker jag. Borde bli en riktigt låååång helg för mig. inte helt fel det inte.
Pusspusspuss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0