I could give everything to get back.

Jag har bestämt mig. Det blir inget mer volleyboll i vinter och i vår.
 Jag är så otaggad att jag bara vill skrika helt seriöst. Var på träning idag, första gången på två, tre veckor. Jag tänkte att jag som skulle se idag, om det var kul och jag kände mig taggad nu.....men inte alls. Inte det minsta. Förr tänkte jag att jag kunde skylla på att vi tränar med nybörjare. Och det är nog lite det, känns som att jag nästan blir en sämre spelare på träningarna men samtidigt kan jag inte skylla på det. Vår tränare är toppen och många i laget också! Jag är väl helt enkelt bara less skulle jag tro, därför säger jag inte att jag slutar, jag tar en paus eller vad man säger(?) I sommar har jag tänkt spela beachvolley som bara den.

Det som känns jobbigt är väl som att jag sviker laget nu mitt i allt. Men jag kan inte tvinga mig till träningarna för då kämpar jag ändå inte när jag är där. Jag vet att jag kan kämpa om jag vill men jag känner inte glöden och då känns det bara som slöseri. Men fan vad jag kommer sakna allt. Det gör jag redan. Fast jag lämnar ju som inte volleyboll bakom mig precis. Ett litet break bara.






När jag ser de här bilderna och resten av bilderna från riksmästerskapet kan jag inte hålla tillbak tårarna. Var försvann den här lagandan? Var tog det här laget vägen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer finnas kvar :) Och du ska göra det som känsns rätt för dig. ÄVen om det är jobbigt att ni slutar/tar ett break... Och sen kan man fara till Bromma (RM:et) fortfarande ;) Vi ses på beachen om inte annat ;)

2009-02-10 @ 22:58:04
Postat av: Moa-Stina

jag grät också då jag slutade. Men minnerna finns kvar och det försvinner inte.

Beatch i sommar älskling :)

2009-02-10 @ 23:33:05
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: ISAbelle

AHHHHH PANIKKK. bilderna=O=O=O=O ta mig tillbakaaaaa, oharre.. inget är sig likt:((((( <3

2009-02-10 @ 23:48:18
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: cecilia

nej vad tråkigt, du är ju jättebra!! både du&stina.

jag hoppas att vi ses på beachen<3<3

puss älsk!

2009-02-11 @ 09:49:56
URL: http://ceciliaelsy.blogg.se/
Postat av: vikkkie

OHERRE VAD JAG SAKNAR :(:(:(:( vi kommer sakna dig



tagga beachen -09

2009-02-11 @ 15:55:12
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0