Tell me the truth.

Jag har blivit  utmanad av jasmine att berätta sju sanningar om mig själv. So here we go :-)

1 Jag är glad.
Lät som något man alltid säger men jag är faktiskt väldigt positiv av mig. Brukar ofta lyckas göra det bästa av situationen och deppar inte ihop i onödan. Jag brukar inte vara ledsen ofta alls, jag gråter mest bara floder till filmer ;-)

2 Jag är rädd för att bli vuxen.
Om tre år är jag 20 år. Panik. Jag vill inte bli vuxen, känner att jag är i mina allra bästa år nu. Så varför inte stanna här ett bra tag till?

3 Jag dricker hellre vatten eller mjölk än läsk.
Läsk har aldrig varit riktigt min grej, tycker mest bara att alla bubblor kittlas förbenat i halsen haha ;-) Äter jag godis eller chips finns det inte en chans att jag dricker läsk, då känns det som att jag kommer bli större än ett hus.

4 Jag är urusel på att hålla reda på nycklar.
Jag har knippsat tre, fyra lås under hösten på grund av att jag tappat nyckeln och alla extranycklar. Nu har Josefin fått ha min skåpnyckel på sin nyckelring så att jag inte ska slarva bort den, men igår skulle jag ta nyckeln sista lektionen och ta den tills nästa dag. Idag när jag kommer till skolan är den såklart uppslukad av jorden. Lyckat?

5 Jag har många kuddar.
Hoppas ni antecknar. Men iallafall, jag har 10 stycken kuddar i min säng. 7 stycken vanliga och tre "bäddkuddar". Dessutom sover jag bara på en.

6 Jag tycker inte om mina naglar
Kan bero på att jag klöser och biter sönder dom hela tiden. Med nagellack på funkar det däremot, därför har jag nästan alltid nagellack påkletat.

7 Jag är tävlingsinriktad och har vinnarskalle.
När jag spelar spel, tävlar, sportar och så vidare vill jag verkligen vinna om jag tror att jag kan. Som i "med andra ord" tillexempel. Hejdundran vad seriös jag blir, även om alla andra är oseriösa ;-) Jag är inte världens bästa vinnare heller kanske.....fast dålig förlorare brukar jag då inte vara haha :-)

k



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0