'Cause I would give you everything.




Min alla-hjärtans-helg  har varit så himla mysig! Först middag i fredags då, som sagt. Fredag den trettonde var det ju till och med. Pujh, jag överlevde!
Iallafall. Alla hjärtans igår om någon missat det. Emil kom tillbaka hit där vid tre och då var vi båda så sinnes trötta att vi tog en liten powernap. Eller liten och liten, vi låg och snarkade i två timmar ;-) När vi vaknat till väntade matlagning, spagetti carbonara. Tro det eller ej. Det bli riktigt smarrigt ;-) Med mig i köket brukar det ofta lyckas bli bränt och eländigt men inte då. Blev alla tiders :-) Måste erkänna att det smakade extra gott eftersom vi själva stått och kämpat med det. Efter maten hade vi planerat att få skjuts till hemmakväll för att hyra någon romantisk film haha men varför göra det när Bruce den allsmäktige går på tv ;-)? Så det blev jag och emil, Bruce och ostbollar för hela slanten!
Imorse blev det vattenkrig hos familjen Enmark också. Jag på lag 1 och Emil på lag 2. Vatten överallt hahaherre ;-) Det blev nog lite för mycket för gubbsen, feber och ont i huvudet fick han :-( Så resten av dagen tog vi det bara lungt. Jaja. Nu vet ni då min helg utan och innan.

Pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: emil stenvall

Jag älskar dig !

2009-02-18 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0