Break the ice.



Vintertid och jag är frusen hela tiden. Det har iallafall blivit en aning varmare nu, bara någon minusgrad sådär. Ikväll har jag varit på partaj med stina :-) Det var väl inte riktigt partyparty men det var rätt mysigt, och roligt att träffa hennes killes homies höhö. imorgon är det skola. Väldigt skönt med skola sådär på en lördag? Men det är bara i två timmar så jag står nog ut. Ska vara guide eftersom det är öppethus. Jag som guide känns väl.....tryggt(?) Det enda jag hittar på kaplan är till matsalen, mitt skåp och mitt klassrum. Hoppas på att folk inte frågar mig om så mycket ;-)
Idag slutade jag förövrigt skolan kl10 och då blev det staden med emil. Hur skönt?
Pusspusspuss :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka härliga vinterbilder, kanske det är detta som gör att man fortfarande är kvar i här i norrland :)

2009-01-21 @ 16:58:31
URL: http://climateproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0