Make the most of it.

Ikväll står det klättring på schemat. Förhoppingsvis lite fys på det också. Hade egentligen tänkt spendera den här kvällen med min isabelle eftersom ingen av oss hade träning på grund av att volleybollen var inställd. Men då skulle bruden naturligtvis plugga. Läxor framför mig, vad är det här? ;-) Så det blir klättring för mig då, känns faktiskt skönt att få träna lite efter allt jag proppat i mig nu i veckan och i helgen. Igår till idag sov förövrigt emil här och det blev låååång sovmorgon för oss. Sköntsköntskönt.





jag skulle ge nästanvad som helst för det här.
bara du och jag, vilsna och galna.
Sommaren 2008 har isabelle skriven all over it.
Jag saknar dig mer än du tror, mycket mer.

Kommentarer
Postat av: bella

och jag dig..alltså vafan, jag är less på att kompisar försvinner. Jag vill uppleva äventyr med dig och göra saker vi tycker är jätte "busiga" och "galna", det är de bästa jag vet. Vi får aldrig skiljas åt. Hoppas du vet att när mörkret har lagt sig finns jag här för dig, föralltid !! <3

2009-01-29 @ 21:08:14
Postat av: Moa

Jätte fin blogg du har!



ska göra ikväll då? :D

2009-01-30 @ 14:39:14
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: Jag ska nog se let's dance. Sen så blir det väl lite mys framför TV:n :)

2009-01-30 @ 15:07:30
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0