Happy new year!

ETT NYTT ÅR NU DÅ. ÅR 2009.
Kvällen igår var bara finemang. Efter lite gräl, suckar och negg så var kvällen planerad. Haha alltså jag orkar som inte med oss fyra (jag, isa, reb och stina). Nämn en gång vi inte strulat till något ;-). Dock slutar det ju ofta lyckat och det gjorde det även den här gången. Vi träffades allihopa för att äta och göra oss klara. Jag och stina hade gett matvalet i händerna på isabelle och rebecca. Det enda vi sa var att dom inte skulle köpa något med vitlök. Och ja, vad kommer dom med? Vitlökskroketter, kyckling och vitlökssås ;-) Men det var gott och jag tror inte vi stank så mycket iallafall.
Sen var vi som ett gäng som höll till där i lägenheten och bara umgicks och partajade. Självklart blev det att se på "Ring klocka, ring" och skåla på 12slaget! Sedan där vid två nångång begav jag och emil oss hem till han. Bara tog det lungt och sådär :-)
Hursomhelst var gårkvällen ett bra avslut på 2008 och en bra början på 2009!!!











Inte ens i närheten av alla bilder men känner verkligen inte orken.
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Lena Stenvall

Vilken fin bild bild du har på min son :)

Ha en bra kväll !

2009-01-01 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0