Who am I to say.

Första dagen avklarad. Längtar redan till sportlovet som är om sju veckor eller något sånt. Känns som en evighet mer eller mindre. Men bara att kämpa. Och vi fick tillbak matteprovet idag. Som jag gruvat mig för det alltså! Men det gick bättre än väntat och därför fick jag en liten present av mamma när jag kom hem också. Ett skitgulligt armband och ett halsband. Inte illa :-) Imorse fick jag panik eftersom cykeln var låst och nyckeln borta. Tack och lov kunde pappa hämta mig och skjutsa mig till skolan. Guld. Annars hade jag kommit försent första dagen. Fick dock inte riktigt åka limosin inte, traktor blev fordonet som tog mig till skolan. Snyggtbyggt ;-) 

4 små bilder från i söndags. Och ja, jag och stina är lite linslusar.

  
  


Kommentarer
Postat av: antonberggren

tjena!...du måste bara säga grattis till dig och emil som har funnit varandra=),du ska veta att emil är en toppenkille som kommer ta hand om dig i vått och tort!.Såg att du sökte lite bilder på emil för att lägga upp på bloggen och tänkte bara säga det att jag har några fina bilder på honom när han tar en cigg bl.a:P..anyway..adda amig typ=P,se ovan för msn..pussokram

2009-01-12 @ 19:42:46
Postat av: lena

vafan?

2009-01-13 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0