Lay all your love on me.

Kanske dags att titta in här och säga hej. Och kanske ännu mer dags för mig att byta header. Det har varit dags för det ett bra tag nu, den är ju som lite småhöstig satt' säga. men jag har som ingen idé och ingen kreativitet. Kommer förhoppningsvis på något nu någongång snarast!

Igårkväll, inatt, imorse och hela dagen ungefär har jag varit med emil :-) Och imorgon fyller han 18 år. Sicken gamling ;-) Och tina fyller år idag! Herremin skapare folk hinner ju fylla 18 innan jag fyller 17, känner mig som en liten plutt. Men det är bara 9 dagar kvar innan jag blir 17 stora år höhö. 17 känns dock som en lite meningslös ålder, bara i väntan på 18 men alla måste vi vara 17 nångång också.

Nu ska jag ta och slå in presenten till emil och sen säger jag godnatt. bäst att lägga sig tidigt för det blir en låååång skoldag imorgon, från halvnio till fyra! Godernatten allihop :-)




puss :-)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

jag är typ smygfotografen (A)

2009-01-18 @ 22:45:58
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: isak brännström

fyfan,ezzet ser ju förjävlig ut

2009-01-19 @ 16:55:46
Postat av: brunettbella (?)

hihii gölle ju.

2009-01-19 @ 17:23:09
Postat av: rebecca

du fyller ju typ år en dag före mig? :D

2009-01-19 @ 21:16:56
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0