Like a shadow, always waitin'





Oh internet fungerar igen! Skönt :-) Hela dagen har bestått av ett evigt huttrande. Kan det vara såhär kallt? 20 minusgrader var det idag och imorgon ska det tydligen vara ungefär lika kallt. Skjut mig. Inne på skolan är det inte mycket varmare än utomhus heller, skulle ju inte skada det minsta att slå på elementena?
Oj. Börjar med lite klagande såhär mitt i allt. Men kyla är inget för mig......och ändå bor jag i norrland ;-) Idag hade jag iallafall lååååång sovmorgon. Hur skönt som helst, speciellt eftersom jag sov hos emil :-) Och skolan gick rätt lätt faktiskt kanske för att jag inte ansträngde mig allt för mycket på svenskalektionen eller engelskan höhö. Har inte riktigt kommit in i någon plugg-rytm eller vad man ska kalla det.
Nu väntar ett samtal till josse. Prov i turism imorgon och alla blad på skolan. Grattis till mig.
Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0