DAG 4: BORLÄNGE

Shoppa i Kupolen var någonting som föll i smak för mig och min kompanjon - vi gick inte in på EN affär utan att komma ut med minst en ny påse i handen. Men vad? Sådant kan inte annat än gillas för studen (när vi däremot såg våra kontoutdrag....). Efter vi shoppat upp för mycket pengar beslöt vi oss för att ett biobesök inte kunde sitta annat än skönt och Ice Age 3 stod på menyn. JAG AVGUDAR FILMEN. Vi skrattade, fnissade, bölade, log igenom hela filmen - underbart!
Sedan började vårt nya liv (tack och lov bara liv-för-en-dag) som uteliggare! Vi skulle nämligen sova i Borlänge men hade ingen att sova hos, vi smet tillslut in på ett hotell. Hotellet hade dörrkod till trappuppgången, därför kände vi oss säkra (eller hur var det?) och slog läger där. Vi skrev i våra fyll-i-mig-böcker hela natten, lyssnade på skön musik och gjorde ett tappert försök till att sova på stengolvet (sov en timme högst!). En härligt äventrylig dag detta ;-)





FINT INTE SANT???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0