17 KNASIGA SAKER OM MIG:

Jag börjar gråta/skrika om jag ser en spindel inomhus (ute går det bättre!)
Jag hatar att noppa ögonbrynen och tycker det gör förbenat ont
Jag vill skitgärna lära mig spanska flytande
Jag kan inte riktigt med "då-form" och råkar nästan alltid säga 'rang' istället för 'ringde' och 'hållde' istället för 'höll'
Jag har lilltår som knappt har någon nagel
Jag har alltid (inte som bäbis men) haft långt hår
Jag äter oftast yoghurt som kvällsfika och nu har det blivit som min "välling", jag blir som i sovstämning när jag äter yoghurt
Jag älskar min nya kalender
Jag är rätt töntig och längtar lite till skolan (fast jag vill fortfarande ha sommarlov såklart, men bara lite längtan som)
Jag har alltid älskat att spela in konstiga/knäppa/oseriösa filmer och älskar det fortfarande
Jag älskade att klä mig i lika kläder som min bästa vän när jag var yngre
Jag har 8 stycken kuddar i min säng
Jag är rätt bra på att övertala (helst stina och mamma)
Jag sätter mig alltid in i filmer för mycket, gråter-skrattar-skriker-kan inte sitta still-pratar med de i filmen (om det blir för spännande) - osv
Jag kan inte prata samtidigt som jag skriver sms/sitter vid datorn (typ msn)
Jag har svårt att hålla inne tungan på bilder (trots att jag hatar min knubbiga fula tunga, men den slinker som alltid ut!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är söt anni (L)/cic

2009-07-30 @ 00:50:24
Postat av: matilda

älskar din hårfärg=D

2009-08-11 @ 01:48:01
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0