SNÅLA - JADA

Jag och isabelle (aka snåljopar nr1) var hela dagen på vitbergs efter att ha smygit runt stället och klättrat över stängslet. Ja, ibland förvånar vi till och med oss själva! Efter någon timme i solen (faktiskt några extrafräknar), i värmepoolen och i vågorna tog vi våra balla moppar mot staden för att köpa en KASSABOK. Eftersom vi båda slösade omkring 3500-4000 kr i storstaden är vi allt annat än rika. Därför tänkte vi nu hålla koll på vad som händer i vår plånbok - varenda liten två-kronors-godisbit ska skrivas in!

Nu sitter jag oh bruden här efter någon timmes träning och några makrillmackor i magen nöjda och belåtna vid varsin dator i min säng. Social är vår sak kan jag tycka!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0