jag vill ha spotify-

Blev inte en tidigkväll igår för min del! Vi såg 'freedom writers' (galet bra film) och den var rätt lång, så  jag hoppade inte i säng förrän 3 - halv 4. Eller säng och säng, bella placrade mig i soffan, fast den var ruggiht mjuk och gosig så det gjorde mig inget!
Nu ska jag snart till jobbet, och sitter för tillfället själv i ett hus på sunnanå och lyssnar på Tomas Ledin. Måste få in de nya låtarna med tanke på att på Stads ska det sjungas hejvilt!!!!! Nu: Vegas → Pappas jobb !



stads förra året^

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

ha det bra här hemma! Du får låna mitt spotify konto medans jag är i borlänge :) Puss GUMMAN!

2009-06-24 @ 12:36:50
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Josse

Tagga tagga tagga Tomas! =D

2009-06-24 @ 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0