just nu vill jag leva

NU:
- Är det sommarlov
vilket känns hur bra som helst och jag vill bara hoppa och skutta. Sedan skulle det inte skada med lite bättre väder, men man överlever!
- Har mamma och pappa skämt bort mig totalt
eftersom när jag kom hem från skolavslutningen stod en splitterny laptop och väntade på mig! Åh shitpommes, alldeles blank och fin med inbyggd webcam, ja hela paketet. Dom var riktigt nöjd med mina betyg (jag med faktiskt) och ja, jag sitter vid den nu då.
- Peppar jag sönder för kvällen
okej, det kanske är getingar i sebbes kammare. okej, vi kanske inte kommer rymmas. okej, vädret kommer kanske inte vara toppen. MEN VAD? Med rätt personer, med sommarlov, med musik, med dricka, med pizza, med bara massa bra saker kommer kvällen inte bli annat än king.


imorgon blir det bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0