"Dancingqueen, young and sweet, only seventeen"




Samhällsfest igår då ! Kom väl lite andra folk än samhällsare men det var riktigt kul hur som helst ;-) Jag, Amanda, Therese och Tina gjorde oss klara här hos mig, sedan gick vi till bönhuset (höhö fint namn på festlokalen iaf). Vi var först där, bara vi fyra, men inte hindrade det oss från att inviga dansgolvet ;-)

Sedan kom Emil och det gänget och efter det droppade det in fler och fler folk, men det var nog jag och Tina som dansade mest under kvällen skulle jag tro. Orkar inte riktigt med våra mooves ;-) Emil, som skulle vara min städkompanjon, for hem till mig vid ett. Så under tiden jag krigade med dammsugaren och skräpet låg han så sött och sov. Tack städkompis ;-)! Fast det var rätt mysigt att komma hem när han låg och väntade på mig :-)

Nyckeln till bönhuset lyckades jag såklart tappa bort. Jag och nycklar säger jag då bara......Troligtvis har nån råkat få med sig den hem ( om nån som var där hittat en nyckel RINGMIG ;-) ) så det blir för mig att betala en ny. Tur att vi just fått studiebidrag haha ;-)

Det här blev en novell märker jag. Min syster sitter här bredvid och väntar otåligt på datorn så jag tror jag överlämnar den till henne ;-)

Förövrirgt är det ju sportlov !
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Elle =)

Kul att vi fick komma:) hoppas du hittar nyckeln =)

2009-03-01 @ 20:20:31
URL: http://skojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0