Fight like a tiger.

Den här dagen har varit en frussen dag. Har gått och huttra i korridorerna. Var tog vårvindarna vägen ;-)? Skulle inte sitta fel att kunna gå omkring i shorts och linne eftersom jag är fruktansvärt less på min garderob. Eller ja, inte just garderoben utan snarare innehållet då. Det känns som att det inte finns något jag vill ha på mig och det känns som att de enda jag möjligtvis kan ha är svart och vit. Ingen färg här inte. I sommar däremot. Då kommer det sprudla färg över mina kläder. Hmm. Får väl se hur det blir med det. Jag brukar ha en viss tendens att hålla mig till lite neutrala färger.

Förövrigt tar veckorna fram till livet av mig. Känns som att lärarna gör någon slags gallring, för att se vilka som pallar trycket och vilka som hoppar av. Skulle kunna vara så med tanke på allt som de öser över oss. Nu ska jag ta tag i träningen också var det tänkt. Efter jobbet blir det boxersize med Stina.


riktiga krigare det här ;-)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

KRIGARE! synd bara att jag inte kommer orka typ nått för jag har redan en massa träningsverk :(

2009-03-23 @ 17:02:05
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0