Fit for fight.

Box-passet var bland det jobbigaste jag någonsin gjort. Inget skämt, både jag och stina var döda efter ;-) Hursomhelst, kvällen spenderades här hos Stina med hon och Isabelle. Bara snackade på och åt popcorn och choklad. Jag rekomenderar inte marabou apelsinkrokant........Jag och Stina tänkte att vi skulle testa eftersom att vi hört att den ska vara god, men inte det minsta. Det blir att sova här också! Alldeless själv nere i Stinas källare på en tunn madrass. Trevlig;-) Kan inte sova hos Stina egentligen eftersom hela hennes hus är en stor allergibomb förutom i källaren. Men stjäl jag stinas ipod, tar massa kuddar och ett täcke kan jag nog få det mysigt där nere :-) Får se hur det går, ska ge mig på ett försök nu iallafall.

Pusspusspuss.

favorites :-)


Kommentarer
Postat av: ezzet

du är ju fan dum i huvet om du inte gillar den...

2009-03-06 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0