Shaking me breaking me.

Min kropp är död. Huvudet värker så att det känns som att det ska sprängas, ögonen svider så jag snart tror att dom hoppar ut, näsa är igentäppt så jag kan inte andas, ryggen och armarna lider av träningsvärk, halsen gör ont och kliar så jag måste hosta omvartannat. Annars är livet på topp ! Mamma hämtade mig redan 11 hos Stina och nu idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske få lite skolarbete gjort. Kanske. Annars blir det bara att slappa och glo på TV. Ikväll däremot drar det iväg mot Burträsk. Där har jag aldrig varit förr, kanske nångång men inte ofta i varje fall ! Ska till Miranda med tjejerna i klassen :-) Fast jag vet inte riktigt hur många vi blir (?) men trevligt blir det alldeless säkert.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Presentkorten bara rullar in.



Bli medlem helt gratis.



kolla!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=14287

2009-03-06 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0