It can't be expressed in words.



Life is like a mirror, what you see out there, you must first see inside of you.




Burträsk ikväll var trevligare än väntat !

- Tina, Amanda, Amanda, Miranda, och Felicia
- Godis, chips, gurka, morötter och dipp.
- Prat i massor
- Med vilda gester
- Dans
- Sing star


Duglig kväll det här, minst sagt. Utan min förkyldning kanske den hade varit ännu bättre. Kände mig som lite halvslö, fast nog var det riktigt kul ändå. Och jag blir så galet avundsjuk på Mirandas lägenhet. Jag vill bara flytta hemifrån nununu och få inreda och göra det snyggt ! Fast med tanke på hur stökigt det alltid är på mitt rum kanske lägenheten inte skulle vara så vacker? Det är en annan femma, godernatt världen :-)

Kommentarer
Postat av: ika

viket sött foto!!

2009-03-08 @ 16:40:36
URL: http://erikalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0