We make our own decisions.

Gårkvällen började med att jag och pappa hämtade upp isabelle hos hennes kusin och sedan droppade han av oss i staden. När vi var där började vi med ett ica besök för att köpa äckliga vindruvor, gurka och dipp. Och även godis, får inte glömmas. Efter det vandrade vi omkring och gjorde staden allmänt osäker medans vi väntade på att Lisa och Sanna skulle ringa och på att Isabelles broder kunde skjutsa oss hit till mig.





När vi kom till mig gjorde vi verkligen allt och inget. Vi flummade på som aldrig förr och jag måste meddela att isabelle är världens bästa vän. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde hela kvällen om jag ska vara ärlig, mesta dels av tiden låg vi på mitt golv ihopvikta av skratt ;-)



HAHAHA alltså den här bilden tar kål på mig.............



Anna - Isabelle, du blir typ blind av den där drickan.
Isa (kollar åt helt fel håll) - Jaa, kolla vad fint kort dedär var.
Anna - Ja, eller typ..varför släckte du ljuset?
Isa - eller såhär.."åh det känns som jag drömmer, jag ser typ inget"

Isa - Jag måste alltid lägga mig på golvet när jag skrattar, och sen resa mig upp!

Isa ger Anna ett dippat chips
Anna (tacksam) - Åh fyfan, har du dregglat på det!?

Anna - Hon är som så.....harmonisk.
Isa - Jahaaa........eller vad betyder det?
Anna - Äh, jag vet inte


Anna dinglar på en gurkskiva så att den dallrar gärnet. Vi skrattar galet
Isa - haha alltså vad är det för fel på gurkan?
Anna (döseriös) - vad är det för fel på oss!?

Några fel har vi ju, men vad gör det. Nu väntar staden för oss. Håll tummarna för att jag hittar ett par snygga jeans eller två :-):-)

Kommentarer
Postat av: juuliiiia

du har blivit utmanad ;)

kolla min blogg

2009-03-03 @ 18:21:16
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

haru klippt dej?:O

2009-03-04 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0