Laughter is the closest distance between two people.

Jag har kommit fram till att det är en omöjlighet att gå på staden med isabelle utan att köpa något. Igår hann vi in på CK i 20 minuter och jag hittar två par jeans och en skinnjacka. Jag köpte inte jeansen men skinnjackan fick följa med hem. Annars så såg vi som sagt på bio. Män som hatar kvinnor var fruktansvärt mycket hemskare än jag hade föreställt mig. Den var fruktansvärt vidrig också. Jag och isabelle satt som några små barnungar och höll för ögonen, nöp varandras händer och skrek. Sevärd film men jag rekommenerar den inte för lättskrämda direkt. Jag skulle aldrig i mitt liv kunnat se den själv, då skulle jag ha svimmat av rädsla typ.




Idag skiner solen. Ett gott tecken eftersom det i helgen måste vara soligt och fint. Iallafall borta i Arjeplog.

Det ser ju inte allt för dåligt ut. Kan bli riktigt bra det här ! Kommer bli riktigt bra det här, rättare sagt !
Nu ska jag snart ta min cykel till skolan, först ska jag klä på mig och äta lunch var det tänkt eftersom jag även idag börjar därvid tolvsnåret. Dirket efter skolan väntar träning och senare ikväll ska jag vara med Emil :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://skellgirlsandboys.blogg.se

2009-03-12 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0