Some people are just not who you thought they were.

Just nu är jag så förbannad att jag vill slita av någon skallen. Nyckeln som jag alltså trodde jag tappade bort på festen är inte alls borttappad utan stulen. Någon tog nyckeln och har varit där och festat nu under sportlovet. Vad tänker den eller som som gjort med? Jag blir fan ruinerad. Muchos gracias till dom iallafall, har städat nu ikväll efter dom också. Som sagt, skulle kunna slita av någon huvudet........................................................

Annars mår jag primaballerina. Igår var jag hos världens bästa Emil hela kvällen och såg ett Beck-avsnitt och lite Playa del Sol. Blev övernattning där också, mysmys :-) Och upp i ottan för att bege sig till skolan. JIPPI. Skolan har börjat om, hela världen hurrar...... ;-) Fast det är bara en månad kvar till Påsklov vilket betyder Hemavan med Stina. Om jag längtar. Och i helgen far jag, Tina, Amanda, Josefin och Therese iväg till Arjeplog, åker snowboard, bor i stuga och myser på! Livet ser ljust ut, fick lön idag också så det finns nån hundring kvar på konton trots att jag blir rånad av peningar på grund av den där lokalen.


Arjeplog nästa brudar!

Pusspusspuss.



Kommentarer
Postat av: Therese

Arjeplog kommer bli hur bra som helst =D

2009-03-11 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0