Travel around the wolrd.

Skulle egentligen träna ikväll men mamma gick inte riktigt med på det eftersom hon säger att jag fortfarande har förkyldning i kroppen. Och jag har faktiskt gode ont i huvudet.......men det ska Emil komma hit och fixa till efter han har ätit :-):-):-):-) Han ska sova här också eftersom vi har sovmorgon imorrn. Ingen turismlektion på onsdagar för mig anymore. På tal om turism så måste jag ta och skriva loggboken. Vi håller på med ett stort arbete i turismen och varannan vecka ska vi skriva loggbok och berätta hur vi ligger till. Jag ska ta reda på så mycket som möjligt om tågluffning, faktiskt riktigt intressant. Jag skulle själv vilja fara och tågluffa!


Nu väntar middag.
Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0