I'm still standing for love and glory.

Vilken toppen helg det ar varit det här :-)))
Tre timmar i bilen med musiken på högst volym och sjungade tjejer, måste varit en vacker syn ;-) När vi kom fram till den skitmysiga stugan gjorde vi oss mest hemmastadda, spelade med vilda gester, sjöng singstar och åt gott. Vi var rätt trötta hela högen och skulle upp tidigt så det blev en hyfsat tidig kväll :-)

På lördag var det backen som gällde, och det var riktigt fin backe. Vädret var vi väl inte helnöjda med eftersom det var moln och dimma, men roligt var det ändå. Den här kvällen blev det lite mer party. Dans, melodifestival och galna brudar. Kan aldrig gå fel? Jag och Josse var bara sekunder i från tårar när vi trodde att Snälla, Snälla skulle vinna hela melodifestivalen. Det hade varit så pinsamt för Sverige, då skickar jag faktiskt mycket hellre en operasångare. Det är ju som lite annorlunda och dessutom var hon ju tydligen känd iEuropa så. I vår stuga var dock Måns och EMD favoriter haha ;-) Tre röster skickade vi iväg till EMD och fem stycken till Måns ;-)

Idag var det upp tidigt, inte många timmars sömn här inte, för att hinna upp till backen i tid och hinna städa ut ur stugan. Vi var effektiva nånting och vädret idag var bara för underbart. Klarblå himmel och strålande sol, jatack :-) Fräkning och röd om kinderna är vad jag är nu. Kom hem nu för en timme sedan ungefär och nu väntar jag på Emil som ska komma hit. Blir nog Beck hoppas jag och en hel del mys :-) :-)


Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0